kolmapäev, 3. juuni 2009

Kristiine Kurema, "Jäätunud võõras"

Minavormis kirjutatud noorsoojutustus algab ootamatu õnnetusega – peategelane Maria kaotab oma ema. Milline näeb tema elu välja pärast seda? Kuidas ta tuleb toime leina, segaduse ja uute inimestega oma elus?
Kristiine Kurema “Jäätunud võõras” saavutas Eesti Lastekirjanduse Keskuse ja kirjastuse Tänapäev 2008. aasta noorsooromaanivõistlusel I–II koha. 
Kujundaja: Evelin Kasikov
Pehme köide, 224 lk
Ilmumisaeg: 01.06.2009
Kirjastus Tänapäev
Minu toimetatud


3 kommentaari:

Dream big, dream BIM ütles ...

Olen lugenud seda ning kiidan taevani. Väga hästi kirjutatud. Poetasin raamatut lugedes isegi ka paar pisarakest :)

triinu-liis ütles ...

lueda kuna see oli mul kohustuslik kirjandus muidu ma ei armasta raamatuid lugeda aga see oli lihtsalt super raamat ja enne mul pole kunagi lemmik raamatut olnud aga see on minu lemmik raamat ja ma lugesin selle nelja ja poole tunniga l2bi

Liis ütles ...

Tõesti väga hea raamat!